Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk.
Menü

Yato Vákum és ac-pumpa mérő, tartozékokkal -1÷0bar (YT-0673)

Ár:
11.900 Ft (9.370 Ft + ÁFA)
Cikkszám: YT-0673
Elérhetőség: Rendelésre
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó:

Leírás és Paraméterek

Jellemzők

A vákuumszivattyú egy többfunkciós eszköz, amely az autók és a technológiák diagnosztizálására szolgál, amelyek nyomás vagy vákuum alapulnak. Tartozékokkal felszerelve szinte minden motorhoz vagy rendszerhez.

Mérési tartomány: -1 - 0 bar.

Rendeltetési hely / alkalmazás
A szivattyú segítségével többek között diagnosztikát is végezhet. A következő rendszerek és rendszerek:

Számítógépes motorvezérlő berendezés:
- barometrikus nyomásérzékelő (BARO)
- PVC rendszer
- kipufogógáz visszavezető rendszer (EGR)
- vastagrétegű nyomásérzékelők (MAP)

Gyújtásszabályozó eszközök:
- a nyomás alatti nyomás
- késleltetett szelep: SDV, RCV

Fékrendszer:
- klasszikus fékek
- ABS fékek
- pneumatikus fékek
- fékcsövek
- fék szervo

Egyéb rendszerek:
- légkondicionáló
- Sebességszabályozó
- üzemanyagtartály és üzemanyagrendszer
- vákuumos ajtózáró rendszer


Hogyan kell használni
Kipufogógáz-visszavezetés diagnosztizálása (EGR)
Az EGR-szelep egy vákuum működtető szelep példája. Negatív nyomás hiányában a szelep zárt, és a kipufogógázok nem távoznak a szelepből. Amikor a vákuum a szelepre kerül, a kipufogógáz visszavezetése lehetővé teszi.

Vastagfalú nyomásérzékelők diagnosztizálása (MAP)
• Szerelje össze a szivattyú- és tartályrendszert úgy, mint a féknyereg kiömlése esetén, majd csatlakoztassa az érzékelő vákuumcsatlakozójához.
• Nyomja meg a szivattyú kart, amíg a csúcs -0,5 bar értéket nem mutat. Állítsa le a szivattyúzást és nézze meg a tippet, rögzíteni kell. Ha a tipp elmozdul, a MAP érzékelő károsodását jelenti.
• Működés közben a MAP érzékelő visszacsatoló jeleket küld a vezérlő számítógépnek. A jel frekvenciája 85 Hz és 160 Hz közötti, a vákuumszinttől függően. A frekvenciamérők szükségesek a frekvenciaméréshez, és csatlakoztatni kell az érzékelő és a mérőeszközök utasításai szerint.

A féknyeregek szellőzése.
• Győződjön meg róla, hogy a fékfolyadék tartálya folyadékkal van feltöltve a névleges térfogatig.
• A következő sorrendben ki kell üríteni:
- a főhenger, ha légtelenítő szeleppel van felszerelve
- a fék rögzítőit a legközelebb eső irányba a főhengerig a legtávolabbi távolságig
• Csatlakoztassa a rövid rugalmas tömlőt a szivattyú tartály alján található csatlakozóhoz.
• Zárja le a szivattyú tartót a fedél segítségével.
• Csatlakoztassa a hosszú hajlékony tömlőket a fedél csatlakozóihoz. A szivattyúhoz csatlakoztatott hosszú tömlők egyikének vége, a másik pedig a féknyereg szelepéhez. Szükség esetén használjon adaptert.
• Nyomja meg a szivattyú karját 10 - 15 alkalommal, hogy vákuumot generáljon a szivattyú tartályában.
• Csavarja le a légtelenítő szelepet 1/4 - 1/2 fordulattal, hogy a szivattyú tartálya kb. 5 cm-es folyadékkal legyen feltöltve. Húzza meg a légtelenítő szelepet.
• Válassza le a szivattyú tömlőjét a légtelenítő szelepről, és befejezze a légtelenítési folyamatot.
• Mielőtt végrehajtaná a légtelenítési eljárást a következő rögzítőben, engedje le a szivattyútartályt a fékfolyadékról, és állítsa be a fékfolyadék szintjét a fékrendszerben a névleges szintre.

Nyomás [MPa] 0-0,2; 0-0,41

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés